lördag 15 mars 2014

Feminin, feminin


Nu har jag fixat över alla resultat till resultatsidan som planerat. Fick ju då även läsa igenom Tetris imponerande kritiksamling a fyra stycken. Alla är överens om att hon är en mycket feminin tik, vilket jag tycker är jätteroligt då 90% av alla människor jag träffar utgår ifrån att det är en hane jag har i andra ändan av kopplet.

Hanhund? Moi?
Har varit så ända sen valpben, jag vet inte om det är för att det är en ovanlig ras eller för att hon har det könsneutrala namnet Tetris, men oftast gissar folk på hane redan innan jag säger något namn. Brukar inte orka rätta, oftast är det ju bara någon man träffar en gång, som testledaren på Tetris MH.

Och jag som har sett hur biffiga och bredpannade cardiganhanarna är (som Tibbe här) har väl lite svårt att förstå, hur min lilla buffliga prinsessa kan misstolkas så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar