torsdag 6 mars 2014

Det blev av!


Jag är som eventuellt bekant vikarie inom Sandvikens kommun vilket då ibland innebär spännande och inte helt korrekta saker som att jag blir erbjuden vikariat och får schema två dagar innan nämnda vikariat drar igång osv. Det gör det inte helt lätt att planera, och nu krockade såklart schemat så jag skulle jobba helg samtidigt som det var den sen länge inplanerade tvådagarstävlingen i Fagersta. Det är allt ifrån svårt till omöjligt att få ledigt med så kort varsel, så jag var aningens besviken. Speciellt när jag redan förvarnat bemanningen om att jag hade planer den helgen och gärna ville jobba andra helger i stället.

Men hör och häpna, nya chefen fixade det på en gång! Så nu är det jag och Moa som packar in våra surtanter i hennes bil inte-alltför-tidigt på lördag morgon och sticker på tävling. Ibland har man tur <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar