lördag 30 mars 2013

Förtydligande

Jag tror inte att Tetris har ont av sin rygg, jag ser inga beteenden som tyder på det. Jag tror att hon är ung och ännu en smula outvecklad och kommer bygga fler muskler och räta ut sig, att hon är en "late bloomer" och det tycker jag ju är bra, egentligen!
Men det är svårt att inte jämföra med bilder på sexmånaders corgivalpar som ser sjukt mycket biffigare ut än min lilla räka, även om det ju inte säger något alls, egentligen...
Vi åker till sjukgymasten i förebyggande syfte, för att jag vill ha bekräftelse på att jag gör rätt och för att hitta eventuella stelheter/småskador innan det blir något värre. Tetris hyser ju ett visst *hrm* dödsförakt och några vurpor har det ju blivit i vinter. Vi får se vad "domen" blir, på tisdag har vi tid.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar