torsdag 24 oktober 2013

Liten Allmän Update!

Hej, vi lever! Jobbat som en galning har jag fått göra på sistone (helluu senhösten- vikariernas förlovade tid) och loggandet har fått släpa efter. Sen sist så...


  • Har vi avslutat tävlingssäsongen för i år med 2 x hopp hos Fagersta KK. Sjukt glad över att jag vågat mig ut på appellplanerna i år och att jag har världens goaste corgi med mig där ute <3
  • Har nämnda corgi inte alls börjat löpa, tyckte att hon var precis i startgroparna men inte... Förmodligen för att jag glappat så mycket om att hon är såå förutsägbar med löpen...
  • Träffat fellow-agilitycorgi, toksöta Lakrits! Hade lätt kunnat smussla med henne hem, Tetris tyckte hon var ful/fin och håller inte riktigt med om att det behövs en till kortbening här hemma.
  • Haft träningsvila, bara långpromenader och lite kroppskontroll/tricks sen Fagersta. Inga slalomingångar, inget fotgående, nada! Välbehövligt tror jag.
  • Missat inomhusträning/valpgos i Knivsta p g a vikariat :( Turligt nog kommer det nya chanser i november + att ridhuset är bokat, agilityträning inomhus i vinter, mm-ja bebe ^^ 



Så känns inte blåggen så hemskt försummad längre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar