torsdag 10 januari 2013

Mål och sånt


Planerar och funderar på vad 2013 ska innehålla för oss. Det är mycket jag vill men det blir inte alltid som man har tänkt sig, jag velar mellan att sikta mot stjärnorna och att sätta "realistiska" mål.
Corgiworgin bryr som tur är nada, så länge hon får springa fritt över vidderna och slita oskyldiga små pinnar i stycken med jämna mellanrum. Om det blir som jag vill ska vi ut och besegra tävlingsnerverna tillsammans!
Ambra haltar, kan vara en sträckning orsakad av busrus på blank is. Veterinärtid bokad till på fredag om hon inte blir bättre, så får vi se vart det bär hän efter det. Jag hoppas hon kan få vara frisk, tjock och glad 2013.
Själv tänkte jag försöka få till både kondis och muskler och fundera ut vad jag vill bli när jag blir stor. Inte lite med andra ord ;)     

Vi nöjer oss med det tills vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar