måndag 2 juli 2012

Sommarblogg



Corgi vs. Chihuahua 0-1

Njae, det är tunt mellan inläggen på bloggen för tillfället, vi har tagit sommarlov och med det menar jag att jag jobbar för fullt och när jag inte gör det är vi antingen ute och far eller bara ute ändå. Massvis med peppig träning hinner vi med också, även om Ambra har haft en viloperiod efter att ha sträckt ett bakben under lite för vild lek. Har filmat en del men har svårt att få till det i format som går att lägga ut på bloggen, och jag orkar inte lägga så mycket tid på det heller. Kanske blir ett massivt youtube-inlägg senare ;)

In other news (mest för att jag ska hålla reda på det) så har corgin börjat löpa IGEN. Sist var i februari. I den här takten hinner hon med ett löp till i december, jag hoppas innerligt att hon slår av på takten lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar