fredag 13 april 2012

Dagen R

Eftersom jag tycker om att vara lite risky så hade jag bokat tid för röntgen av corgin idag, fredagen den trettonde och till råga på allt kl 13.00.

Inga större fel såg det ut att vara, men Hunddata kan ju förbereda sig på att bli sönderspammat from nu!

Förresten har corgin gått från att vara ett lallande fyllo efter sederingen till att nu några timmar senare göra kanonkulan bakifrån in i knävecket på mig så att jag trodde jag skulle gå av. Har ett vagt minne av att Ambra sov som en stock i ett dygn när hon hade blivit röntgad? Sederingsmetoderna kaaanske har gått framåt sen dess!

2 kommentarer:

  1. Spännande. Håller tummarna för ett A el B!

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig, mig och Tetris för kanon resultat !!!!! 2012-04-13 Gefle Hund & Kattpraktik HD grad A
    2012-04-13 Gefle Hund & Kattpraktik ED ua (0)

    SvaraRadera