fredag 2 mars 2012

Här var det tyst

Det är mycket som händer ute i verkligheten nu, bland annat så hade vi en sportlovsdag på hundklubben igår med grillning och tipspromenad mm. och det dök upp en hel drös med folk och hundar! Sånt tycker vi om :D

I år är jag med i klubbens Ungdomskommité (24 år är ungt nog ;)) så jag och Sofie som också är med har planerat årets Hundbuseträffar. Hundbusarna är våran barn- och ungdomsverksamhet och har funnits sen urminnes tider. Även jag har varit en Hundbuse en gång i tiden. Det ska bli kul att komma igång med lite sådana aktiviter igen, det var på tok för längesen! Ägnade lite av gårdagen åt att värva deltagare, bland annat har jag förhoppningar om att den lilla chihuahua/russelmixen här ovan ska dyka upp med sin matte.

Bildbevis! Jag har också varit hundbuse

Åt de tråkigare hållet har jag fått bekräftat att min hand- och fotvärk som jag har gått och dragits med ett tag indeed är reumatoid artrit a k a ledgångsreumatism. Har nu fått en hel radda med olika tabletter som ska bromsa, lindra osv. och i ett fall lindra biverkningarna av en annan tablett ;) Det positiva med detta är att jag fick kortisonsprutor i tåssingarna i tisdags och nu gör det inte på långa vägar lika ont. Fram för fler långpromenader med hundarna i det vackra vårvädret med andra ord! <3

1 kommentar:

  1. oooh det sista stycket :( ledsen för din skull käre vän <3

    SvaraRadera